Terug
Gepubliceerd op 26/10/2021

Besluitenlijst  Vast bureau

di 19/10/2021 - 10:00 Strobanderslokaal
  • 1.

    2021_VB_00193 - Aanpassing huishoudelijk reglement vast bureau legislatuur 2019-2024 - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Bij het begin van deze  legislatuur werd er een huishoudelijk reglement (HHR) voor het vast bureau opgemaakt. In dit reglement worden regels vastgelegd m.b.t. de werking van het vast bureau.  

    Sinds de goedkeuring van dit reglement werd het digitale notulenbeheersysteem Parnassus 8 in gebruik genomen, waardoor de huidige werking  afwijkt van degene die vastgelegd werd in het HHR. Daarnaast werd het ondertussen mogelijk om in digitale vorm te vergaderen indien deze mogelijkheid wordt opgenomen in het huishoudelijk reglement.

    Daarom keurt  het vast bureau een nieuw HHR goed.

  • 2.

    2021_VB_00194 - Uitbreiding van de functie en de financiering van de coördinerend en raadgevend arts - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    De Vlaamse regering heeft deze beslissing genomen naar aanleiding van de ervaringen  met de COVID- crisis, waar de taak van de coördinerend en raadgevend arts cruciaal bleek. De arts enkel laten in staan voor de bewoners die onder de bijzondere erkenning vielen, bleek hier duidelijk niet aanvaardbaar. Vandaar dat de uitbreiding naar alle bewoners een logische stap is. 

  • 3.

    2021_VB_00195 - Wachtlijst woonzorgcentrum - Kennisneming

    Kennis genomen

    Het vast bureau neemt kennis van de wachtlijst van het woonzorgcentrum.

  • 4.

    2021_VB_00196 - Wachtlijst woonzorgcentrum - Kennisneming

    Kennis genomen

    Het vast bureau neemt kennis van de wachtlijst van het woonzorgcentrum.

  • 5.

    2021_VB_00197 - 2021N000937 - Raamovereenkomst voor het leveren van vlees, vleeswaren en gevogelte - lastvoorwaarden en gunningswijze voor WZC De Visserij - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Het vast bureau gaat akkoord met de lastvoorwaarden en gunningswijze voor de opdracht "Raamovereenkomst voor het leveren van vlees, vleeswaren en gevogelte voor WZC De Visserij ".
    De uitgave voor deze opdracht wordt geraamd op € 87.660,06 excl. btw of € 92.919,72 incl. 6 % btw.

  • 6.

    2021_VB_00198 - 2021N000938 - Raamovereenkomst voor het leveren van vlees, vleeswaren en gevogelte voor WZC De Visserij - starten procedure en lijst uit te nodigen firma's - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Het vast bureau start de procedure op en stelt de lijst van de aan te schrijven firma's vast.

  • 7.

    2021_VB_00199 - Geïntegreerde personeelsformatie gemeente en OCMW Diepenbeek - aanpassing 2021-001 in het kader van budgetbesprekingen 2022 - Vaststelling

    Goedgekeurd

    Het college van burgemeester en schepenen verleent zijn goedkeuring over aanpassing 2021-001 aan de geïntegreerde personeelsformatie van gemeente en OCMW Diepenbeek.

    De algemeen directeur kan vervolgens overgaan tot de vaststelling van het organogram.

  • 8.

    2021_VB_00200 - Delegatie algemeen directeur en dagelijks personeelsbeheer - beslissingen september 2021 - Kennisneming

    Kennis genomen

    Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen inzake delegatie en dagelijks personeelsbeheer, genomen door de algemeen directeur op 8, 14, 17, 21 en 28 september 2021.

    Deze bijlagen maken integraal deel uit van dit besluit.

  • 9.

    2021_VB_00201 - Kennisgeving verslag - Kennisneming

    Kennis genomen

    Het vast bureau neemt kennis van het overzicht van de opname-aanvragen voor het woonzorgcentrum.

  • 10.

    2021_VB_00202 - Verslag vast bureau d.d. 12 oktober 2021 - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Het vast bureau keurt het verslag van de vergadering d.d. 12 oktober 2021 goed.